++Pengikut Saya++

Monday, November 22, 2010

Adakah Aku gemuk??


Assalamualaikum & Selamat Petang..
Statement yang aku post ni berkaitan dengan aku sendiri...”adakah aku ni gemok sgt...??” hihihi Mungkin iye kot...tapi aku rase cam biase jer...rase maintain jer..hehehe tapi tang perut memang tak dapat dicover lagi...Oppsss! Muncit jugak aku ni upenyer...huhuhu Mane tak nya, suh exercise MALAS.....tapi nak cantek..nak kurus...hehe

    
Gambar diatas masa aku ade Pre-Graduation Nite...bersama2 my classmate BM2245B
One day, my lecturer leh cam i dari jauh...nmpk besar jer melalui kanta matenya...hihihi...agaknya, kalu orang xrabun lagi nmpk aku kegemukan yang amat sangat kan..??

nak wat macam mane...PEMALAS...mkn byk...nk mkn jer keje nye...hihihi balik2 duk online depan FB depan blog ni...xpun duk “mengedit” gambar2 lame...ade yang cakap, aku wat benda tadi tu mengatal...?? Ish xpaham tol, nanti datang betol bulu mengatal aku baru dia tahu mengatal ke tak...hahaha eh gurau2 jer... Nak pasan sendiri ni...” Aku kan penyayang bukan penggatal...hihihi”

No comments:

Post a Comment