++Pengikut Saya++

Friday, November 19, 2010

A Story about Friendship


Assalamualaikumusalam WBT…kepada semua yang singgah blog saya….

Nak cite pasal friendship…..saya ade sorang special friend yang saya dah kenal lebeh dari 6 tahun…kami selesa bila berdua kongsi masalah, suka, duka sama2…suma benda kami wat same2…kadang2 kami ni dh cm kembar len bapak mak…baju kami mesti kena sama, pe yang saya makan mst dia jugak yang habis kan, tapi hala tujuan kami berbeza…dia dh Berjaya dalam kerjaya dia, saya dh Berjaya dalam pelajaran saya…kami bagaikan aurr dengan tebing…saling membantu antara 1 sama lain…


Tapi, saya mesti xdapat beri pe yang nak…xdpat jugak luang kan masa bila kami berjauhan….sbb keperluan saya berbeza dgn keperluannya…dia  selalu aggp saya abaikannya...kdg2 mslh kecik pun kami perbesarkan…nak suh saya berubah jd orglain mmg xmgkn…sy tetap sy…tp saya risau perubahan tu akan wat kami makin xdpt memahami antara 1 sama lain…sbb pgai saya sgt2 pelik…unexpected..!! but I’m still normal beb..Just sometimes not really clear what suppose I do in certain situation….

I love my special friend because I feel comfort with her….when I sad, she the only one who can calm me….but sometimes, if I am mad, she the only who did not know my feeling…..hahaha batai jer nak cakap omputih ni….kalu salah leh tggl kn komen anda di nawah segera supaya saya leh btl kn blik…hehehe..
Saya rase sgt bertuah sbb dial eh terima sejarah silam saya…tp still not trust me again…believe me the trustful is important and u should keep it properly and dont ever dare break it…huhu
ni la nasihat saye...:
tak kisah bapa lame frendship tu terbina, kepercayaan sgt penting dalam semua perkara...:)
Ok tu je yang saya nk kongsi dgn kamu semua…mksh sudi bc cebisan ini…


No comments:

Post a Comment