++Pengikut Saya++

Tuesday, January 11, 2011

Kesedihan hatiku

Assalamualaikum WBT

mood tulis entri ni sebab hati ini tak tertahan kesedihan melanda...
pernah tak korang rasa tak de sape yang paham perasaan korang? pernah tak rasa diri sendiri ni macam bola? boleh dicampak-campak?boleh letak kat mane2?boleh datang kutip balik?

nape aku rasa perasaan macam tu..? ape yang aku buat xpernah betul? 
entahlah, aku sendiri yang xpaham ape yang aku nak sebenarnya? kenape aku rase macam tu? aku tahu orang disekeliling aku ni amat sayang kat aku. tapi aku xdapat nak balas kebahgiaan itu pada yang tersayang?

xcukup bukti yang aku tunjukkan, 
jeles, marah, caring, merajok2 aku tu....
macam xde makne yang aku betol2 sayang kn dia....
hati aku sangat sensitif sekarang...
susah sangat ke nak paham?

......

xtahu nak cakap ape dah....biarkan je la...
sampai pulih sendiri....
ok take care...

No comments:

Post a Comment