++Pengikut Saya++

Tuesday, March 15, 2011

Mulakan semula..

/hihi & Salam semuanye..

Selamat petang, dah berape minggu aku tak update blog kesayangan hamba ni, almaklum lah, banyak sangat kerja yang aku kene buat. Aku bukan nak cakap pe, aku rase aku tak cukup perform lagi kalau nak cari kerja kat tempat lain. Banyak sangat aku tak tahu lagi, banyak benda lagi yang aku kene mentelaah, banyak lagi yang perlu aku ingat proses-prosesnya, memang sangat banyak yang aku kena belajar untuk berpengalaman dalam bidang admin ni. hehe

Lagi sebulan, aku bakal menamatkan praktikal ku yang hampir 4 bulan aku tempuhi untuk memastikan aku boleh grade dalam mase yang ditetapkan. Tarikh last, 16hb April 2011, tapi kalu dapat extand pun OK jugak, leh dapat duit poket lebih, hehe sementara aku plan kertas kerja yang pelbagai lagi. hehe

Saje nak merapu meraban di petang yang sejuk, yang longlai sipu-sipu bahase, yang hampir nak hujan ni.. haha Dah full stop! Aku dah tak tahu nak merapu meraban pe dah ni, tapi aku dah xtahu nak wat keje pe dah. kerja semua dah siap. yang penting, tender semua dah balut!! yeah!! Boleh balik!! Seronoknye!! Boleh tidur dengan nyenyak!! Ops! tak boleh, questionnaire lum siap distribute lagi, belum boleh wat finding lagi, so tidur aku tentu arah lagi, tapi g mampus la, aku tetap nak tidur sepuas-puasnya. haha Peduli pe!! Damn! Mane boleh macam tu AZIMAH! nanti ko kene repeat sem depan, macam mane nak beli kereta.. hehe Wow! Nak beli kereta dah, hutang PTPTN belum setel lagi, dah nak wat hutang baru.. hehe Ape yang aku nak wat, kite kene peduli kan sape2 o ape orang lain nak cakap. Biarkan!! Takbir AllahuAkbar..! hehe Amboi semangat pulak tetibe.. hehe

Terima Kasih, sudi bace!

No comments:

Post a Comment