++Pengikut Saya++

Tuesday, January 10, 2012

Sakit.Mampu.Diubati

Salam semua blogger.. Selamat petang hari Selasa.

Pernah tak merasa kesakitan yang amat sangat di waktu malam anggaran masa pukul 3 pagi ke atas. Kekerapan kesakitan yang melanda amatlah terasa bila kita tak mampu untuk menahannya bila keseorangan. haha Ayat sendirik pun tak faham. Hampeh Betol.

Aku telah usaha demi usaha untuk pulih seperti orang lain yang tidak punya sakit seperti aku. Aku tak tahu di mana silapnya sampai aku diperlakukan begini. Jadi hendaknya, aku redha je setiap kenikmatan yang aku rasai. Moga-moga di Akhirat kelak aku akan mendapat kesejahteraan dan keistemewaan di sisi Allah. Amin. 

Pernah dengar akan kejadian halus/ghaib yang tidak dilihat dengan menggunakan mata kasar. Ada sesuatu hijab yang dibuka oleh Allah untuk MakhlukNya mengetahui kejadian halus ini. Jadi adakah anda semua percayakan sihir? Percayakan santau? Dan bagaimana anda mengubatinya. 

Ini bukan sebarang manusia yang dapat memulihkan semangat dan kesihatan seseorang tanpa ada kuasa dari Allah S.W.T. Jadi kita harus berikhtiar, yakin pada kuasa Allah yang Maha Berkuasa. Kita akan sembuh dalam apa juga penyakit melainkan penyakit hati. Hasat dengki adalah penyakit yang paling paranh dan penyakit yang berlanjutan sehingga akan tercipta fitnah sesama manusia. Masha Allah. Allahhu Akbar. 

Thanks sudi bace!

No comments:

Post a Comment