++Pengikut Saya++

Thursday, January 27, 2011

Assalamualaikum Wbt 

Selamat pagi, selamat hari Khamis. Selamat untuk semua pembaca, rase sangat excited nak stori hal semalam.
Semalam ialah hari yang tak tahu nak cakap bahagia ke atau rase semangat lame datang balik menyelubungi jasad ini. Ceh! poyo jer. 

Tersebut la alkisahnye, malam tadi 26/1/2011, rase cinta ini mula berputik kembali walaupun aku cube bagi peluang orang lain untuk isi kekosongan yang ade untuk temani aku dalam hidup yang makin tua ni, tapi aku masih tak dapat nak lupakan dia yang pernah menyentuh hati aku sejak 5 tahun lalu. Dalam diam2 tercetus jugak kate sayang yang ikhlas dari sudut hati aku untuk terima seadanya dia. Dia sangat cekal dalam pertahankan hubungan kami walaupun hatinye dah tawar hati denganku. Hati ku gembira girang!! Yabedabedu!! Aku boleh tawan hati nya balik.

25/1/2011- Genap aniversary aku 5 tahun. Tapi sayang nya kami terhalang dengan insan yang aku sayang iaitu  Special friend-dah lame dah kawan masuk tahun ni genap 8 tahun bersama suka duka, kongsi semuanya. Masalah aku, aku xdapat nak korban kan sape2 antara dua org insan yang aku sayang ni. Aku sangat sayang keduanya. Aku mahu semua merestui hubungan aku dengan insan yang kenal. Tapi aku tahu ini bukan benda yang mudah untuk sape2 terima. 

Adakah sape2 sanggup untuk dikorbankan atau mengorbankan sesiapa yang dia sayang? adakah benar aku diciptakan untuk dia selamanya? Adakah aku dapat hidup tanpa dia kalu aku menolaknya? Adakah dia akan lakukan benda yang bodoh untuk buktikan dia sangat sayang pada aku? dan ape yang patut aku buat untuk selesaikan masalah ni? Ya Alllah, bantulah hamba mu ni, menyelesaikan dugaan, cabaran yang Kau berikan ni, dengan memudahkan perjalananku dan berilah aku yang terbaik untuk semua dapat kebaikan yang same. Amin.. [Sama-samalah kite berdoa semoga semua akan dapat kebaikan yang same]

1 comment: