++Pengikut Saya++

Friday, February 11, 2011

Pengumuman!

Assalamualaikum korang~

Hari ni hari Jumaat, hari yang mulia ni aku nak umumkan yang wet pinjaman aku dah masuk... yeah! leh hidup mcm student... selama ni bergantung wet dengan elaun, pinjam dari ayahanda kesayangan.. dan kene bayar hutang-hutang yang aku pinjam dulu... Ingat kene utamakan yang utama dulu, jangan seronok pegang wet banyak2 ni... kene pandai manage k... ingat tu ajim...!
 List yang perlu dibayar kerana sudah bertangguh dari awal tahun : 

1) PTPTN (bayar lump sum setahun)
2) Sewa rumah (Setiap bulan kot)
3) Simpanan BSN (Topup balik dalam akaun)
4) Keperluan Peribadi (untuk belanja 5 sem sebelum masuk keje, gaji yg sedap)

Sebenarnya aku belum check lagi dalam bank pun, just dapat berita dari kawan seperjuangan yang wet dah masuk... Baru nak call SUK, tanya pasal wet ni.. (Siap kumpul2 kredit tak nak bagi habis lagi taw)

oklah, aku dah nak start buat questionnaire ni untuk thesis aku...tapi still penin2 nak guna Word/Excel untuk taip soklan ni... ok xpe, bagi aku mase untuk pikir yang mane 1 better.. ok korang, Mekasih sudi bace!

No comments:

Post a Comment