++Pengikut Saya++

Wednesday, February 23, 2011

Melepas Sejambak Bunge!

Assalamualaikum WBT...
Hari ini hari Rabu, 23hb Feb.. Aku dah plan nak jumpa seorang kawan yang dah lame xbersua, aku name kan dia "X", aku tak nak expose diri dia sape dalam blog ni, takot iye akan menyinggung perasaan orang lain yang menjadi setia membaca blog aku.. aku plan punye plan akhirnya aku gagal untuk menemuia.. jadi semua ni hanya lah rancangan sahaja. aku kesal sangat sebab tak dapat nak bersua ngn "X".. Nak tahu kenapa,disebabkan aku ni yang cuai, bongok, amik sambil lewa je.. sebab tu lah aku xdapat tunaikan pe yang aku rancang.. 

Alkisahnye, aku sebenarnya tersangatlah teringinkan sejambak bunge ikhlas dari seseorang jejaka yang rase dia gentle, macho untuk seorang perempuan, tapi ape yang jadi, aku yang xreti nak dapatkan peluang yang ade.. sebab mane la aku ade seseorang nak wat surprise untuk aku hari ni.. Huwa sedey.. dah kecewakan hati seorang jejaka yang rase dia macho.. huhuhu Dia datang dengan penuh harapan nak happy kan aku, tapi musnah sebab aku yang xreti nak hargai kenikmatan yang ade, aku abaikan nye. mcm mn aku nk dapat ape yang aku tunaikan.. huhuhu hari ni penuh dengan penyesalan dalam hidup aku sebab terlepas sejambak bunge yang aku idam2kan.. huhuhu

Moralnya: selalu beringat bahawasanye jodoh ade dimana2 saja, Allah yang maha menentukan segalanya dalam dunia ni, kite sebagai manusia mesti selalu bersyukur dengan ape yang kite ade, ape yang kite inginkan, supaya tidak terlepas begitu saja. Yang sebenarnya itu milik kite, tapi dengan sikap amik sambil lewa akan jadikan semua yang kite miliki hilang begitu saja. ah dh macam melalut ke mane aku pun tak tahu, yang penting aku dah TerLEPAS SEJAMBAK BUNGE.... huhuhu
Terima kasih sudi bace!


No comments:

Post a Comment