++Pengikut Saya++

Thursday, February 24, 2011

Saya sarapan nasi lemak

Assalamualaikum!

Selamat pagi, kalu korang pasan memang setiap hari Khamis aku akan update blog aku, sebab aku rase hari Khamis ni la hari aku bersuka ria sementara tunngu hari esok, Jumaat... hehe

Minggu ni aku dah tak ingat hari, asik ingat hari selepasnye je...contohnya, hari Selase, aku ingat hari rabu, dan seterusnya.. Entah ape yang jadi kat aku pun aku xtahu, asik nak cepatkan mase je... kalu aku ade alat untuk laju kan mase, agaknya, aku yang ketinggalan mase pulak kan... hehehe

24/2- Besday ani.. dah wish awal semalam thru Fb jer... hehe Tahniah anda dah 23 tahun.. jap2 g nak kawen ade family sendiri.. hehehe Semoge panjang umur murah rezeki... amin~

nasi lemak fav saye!
Pagi ni saye makan nasi lemak.. sedapnya.. hehe nak tak? opss dah habis... sume saye dah telan.. tapi sambal nasi lemak ni agak masin skit, orang yang ade darah tinggi xleh makan.. bahaye.. :(

Mood hari ni, agak sederhana.. tunggu hari Jumaat, aku nak cuti.. nak tolong rewang kt kenduri... hahaha...
jom join same2... datang la kt rumah kawan saye kat Kajang... ade kenduri... :)

No comments:

Post a Comment