++Pengikut Saya++

Friday, February 25, 2011

~Untuk tahun 2011~

Assalamualaikum WBT...

Hari ni sangatlah boring, aku dengan rase tak bersalah nya bersenang lenang goyang kaki sebab takde kerja.. Bukan curik tulang taw! jadi Mak Guard jaga opis je... Yahuuu!! Syiokkk, duk mengedit Header... jeles tengok header orang lain santek2!! header aku biase2 jer... rase tercabar walaupun tak lah reti sangat nak wat yang power2, konon2 ade slide ke... just picture biase je termampu... tapi aku rase sangat puas hati sebab nak perasan sendiri yang aku ni PHOTOGENIC kan.. kan.. kan.. terasa chumel sangat bile gambar sendir ade banyak2 gaye cam header aku tu... hehehe tu baru sikit, belum di tunjukkan kesemuanya.. haha dah mula dah nak perasan.. hehehe sape lagi nak puji, kalu bukan diri sendiri.. tak kenal maka tak cinta! betol tak?? hehe

ni header lame aku...


Sekarang header aku yang ni, sangat menyukainya... sebab PERASAN CHUMEL... hehe


Sebenarnya nak mengubati hati sendiri dengan buat hal yang kite rase happy dapat melupakan ape yang terluka, Almaklum lah, aku belum habis geram lagi dengan PEROMPAK umah sewa aku, 
dengan mengedit gambar yang aku rase chumel, boleh la lupekan kejap.. dan biarlah Allah je yang selesaikan. Aku percaya semua ni ade hikmah, ade pengajaran untuk kami sekeluarga dengan lebih hati-hati dengan orang di sekitar..

Semoge ini akan jadi iktibar untuk kebaikan semua orang... :)

Terima kasih, sudi bace!

No comments:

Post a Comment