++Pengikut Saya++

Wednesday, March 2, 2011

Hari Belanje Lebih...

/hihi


Hari ni aku istiharkan HARI BELANJE LEBEH.. banyak sebab munasab:

1. hari ni wayar/chager laptop aku wat hal, rosak pulak tetibe, masuk opis kan mcam biase, aku akan ON lappy, nak dengar radio ke, on9 FB ke, Download mengdownload ke, kalu baik sikit, bukak email ker.. (ahaks, kalu baik la kan)

2. Kene saman pulak dengan MBSA, kerana gagal mempamerkan tiket letak kereta bayar dan peraga katanya.. malang belaka sebab tak bayar RM 0.40 untuk sejam, kene "up" bayar kompaun sebanyak RM 20 sahaja ok..!saman dibahagikan untuk 3 orang, seorang berapa? cube teka..? ni teka teki IQ jugak taw..!hehe

3. Hari ni dapat elaun, tapi tetap kua kan wet untuk back up balik wet hutang kat kak Mira n Syahmim.. sebab beli chager laptop kesayangan punye pasal.. aku dah pinjam wet dorang kene la cepat-cepat bayar balik. huhu /please

4. Saye makan MCD pulak, dh tahu wet dh banyak kua, saya order ayam McD.. huhuhu wah! sungguh kenyang puas hati habis kan wet.. yerkkk~ 

Balik opis, ade kerja yang sedang menunggu aku rupe-rupenye tapi aku wat muke selambe, belum carik pape lagi.. hehe cepat azimah! nanti aina ngn bos marah, cepat2 siapkan keje!! jangan berlengah-lengah lagi.. (tapi xmau buat sebenarnya)


Bile aku boleh menyimpan wet ni, huhuhu asik ade je wet keluar... /omg

Terima Kasih, sudi bace!! 
/bye

No comments:

Post a Comment