++Pengikut Saya++

Tuesday, March 1, 2011

Cerita Seram...

Assalamualaikum Wbt...

Ni cerita semalam, lepas aku keluar makan dengan kak Mira, dengan Syahmim, kami nak terus hantar surat on behalf en.Jamil pasal Insurance kerete lancer dia, tetibe Syahmim bukak cerita pasal cerita hantu kat sebuah rumah kat seksyen 2. Dia start cerita seram dia, dia cakap cerita seram, kami pun berminat nak tahu cerita seram tu, lalu Syahmim pun mulekan penceritaannya. Tapi......
.
.
.
.
.
.
.
 Dia kene fokus bawak kerete, aku pulak fokus nak tunjukkan jalan. Cerita seram tu tergendala. Dia pun stop cerita seram itu..

.
.
.
.
.Tapi aku dan kak Mira tertanya-tanya ape dia yang seram sangat cerita Syahmim ni, cerita akan disambung semula pas surat dah selamat hantar.
.
.
.
.
Bila surat dah setel, kami pun pujuk Syahmim mule kan balik cerita dia. tertibe En.Jmail pulak call kak Mira suruh tukar harga tender, Syahmim terus cerita.. dan cerita dan cerita..
.
.
.
.
Tanpa sedar kami dah sampai kedai buku nak beli sampul surat lebih untuk Aina & kak Mira nya.
Secara langsung Syahmim mengakhiri ceritanya, dan aku rase sangat SERAMMMM... hahahaha /floor
memang seram sangat dowh.. hahahaha tapi aku boleh tergelak besar dengan kesimpulan yang disimpulkan oleh Syahmim.. hahahaha Sangat Kelakar...

Cerita tu tak jadi seram, malah cerita tu jadi cerita lawak.. Dengan kak Mira sekali tergelak besar.. hahaha lepas tu, kami pun balik semula ke opis dan wat keje macam biase, tapi memikirkan cerita seram dari Syahmim.. hahaha

Terima Kasih, sudi bace!!/bye

No comments:

Post a Comment