++Pengikut Saya++

Tuesday, March 1, 2011

Saya nak Tergelak...

Assalamualaikum Wbt.../hihi

Sangat kelam kabut hari ye. Aku nak tergelak bile jadi kelam kabut. haha /floor dengan bos sekali kelam kabut.
Hari ni submission untuk Tender JKR, kene anta kul sebelum kul 12 tengahari, tapi dah kul 10.40 pagi masing-masing belum ready lagi nak g anta. Ade yang nak kene oter harge lagi, bos pulak relax jer. Dah pukul 11 baru siap semuanya, dengan bos ade keje dia belum siap lagi. aku la tukang gelakkan. mane tak nye, "kesemua dokumen tender hendaklah dilakri" mase nak lakri dokumen, ade yang nak bakar tangan aku. hehe /no

Pastu, dah siap, bos tibe2 suh anta sendiri tender tu, nak mati!! mane tahu jalan..kang dr sejam ke sana, jadi berjam2, langsung xde makne tender tu. ha! takot kan. bos pun dengan rela pakse kene la anta tender tu. haha /floor

Seronok.. Suke.. hahaha padan muke sapa suh wat last minit.. hahaha. opss sowy-sowy bukan nak gelak tapi hati saya sangat terhibur... hehe /please

Terima Kasih, sudi bace..! /bye

No comments:

Post a Comment